:: Aisyah Wafiyah ::

By: mama and abah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >  >>]    [Archive]
Saturday, 19-Dec-2009 08:25 Email | Share | | Bookmark
AISYAH was 2

 
 
 
View all 12 photos...


Monday, 5-Jan-2009 02:31 Email | Share | | Bookmark
Birthday grandpa, mama dan aisyah tersayang..

kek aisyah
comot2 comot2
huresssss
View all 10 photos...
We are Sagitarrus.





Aisyah di Desa Waterpark.




Monday, 5-Jan-2009 01:57 Email | Share | | Bookmark
Aisyah sedang membesar..

muka serius konon
aisyah pun nk pegang payung gak
bye bye abah..
View all 11 photos...
Cuti tahun baru yang lepas, mama dan family besar pergi bercamping di Port Dickson. Seronok cuma tak terlarat mengejar Aisyah di muzium tentera darat Port Dickson. Muzium tuh memang besh dan bagus utk info2 mengenai tentera darat dari era kesultanan melaka sampai lah ke era sekarang.

cuma nak bgtau mood mama tak berapa besh sgt pasai mama dah seronot cuti jaga aisyah selama 2 minggu.rasa macam tak larat nak kerja bukan sbb penat tp sbb nak dok lagi lama dgn aisyah.kadang2 rasa macam nak berenti keje je jaga anak.tapi apakan daya, ku harus gak kerja apatah lagi dok di kl nih.macam2 yg perlu dipikirkan.sbb rindukan aisyah maka semuanya gambar anakku yang tersayang ini. mama sayangggggg aisyah dan abah juga.






Tuesday, 28-Oct-2008 04:21 Email | Share | | Bookmark
Open House Raya 2008

ayah bonda tersayang
abg yg tersayang
pic ku yg disnap ayah
View all 16 photos...





Monday, 6-Oct-2008 14:17 Email | Share | | Bookmark
Hari Raya Aidilfitri 2008

 
 
 
View all 12 photos...


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net